Grey's Anatomy
Dette intense lægedrama følger Meredith Grey og de øvrige læger på Grey Sloan Memorial, som dagligt står overfor beslutninger, der kan betyde liv eller død. Som de søger hinandens støtte, udvikler tingene sig nogle gange til mere end blot venskab. Sammen opdager de, at hverken lægevidenskaben eller personlige forhold kan skæres ud i sort og hvidt.