Love Overboard
Gør dig klar til at stå til søs med "Love Overboard"! Kom ombord på den ultimative luksusyacht, hvor sexede singler er klar til at feste og mingle... og finde kærligheden. Men der er et tvist... det er ikke så let at få adgang til yachtens ekstravagante goder. Hvem ender på toppen, og hvem må gå planken ud?
Gør dig klar til at stå til søs med "Love Overboard"! Kom ombord på den ultimative luksusyacht, hvor sexede singler er klar til at feste og mingle... og finde kærligheden. Men der er et tvist... det er ikke så let at få adgang til yachtens ekstravagante goder. Undervejs blusser romantikken op, alliancer dannes, og hjerter knuses. Til sidst kan kun ét par stå tilbage som vinderne. Hvem ender på toppen, og hvem må gå planken ud?