Vanderpump Villa
Dekadence og udskejelser kolliderer i "Vanderpump Villa," et dokudrama, der følger Lisa Vanderpumps håndplukkede personale, der arbejder, bor og leger på et eksklusivt fransk gods: Chateau Rosabelle.
I månedsvis har Lisa Vanderpump omhyggeligt planlagt sit nyeste forretningseventyr.
Da Lisa får nys om et kæmpe skænderi foran gæsterne, sætter hun personalet på plads.
En ansats excentriske adfærd når nye højder, hvilket fører til splittelse blandt personalet.
Lisa Vanderpump genforener sine ansatte og genoplever Chateau Rosabelles mest mindeværdige stunder.