The Worst of Evil
I 1995 går Korea, Kina og Japan sammen om at optrevle narkokarteller. Junmo, en kriminalbetjent fra landet, går undercover i Gangnam Union-banden, uden at kende til det komplicerede forhold mellem hans kone Euijeong og bandens leder Gicheul. Deres sammenflettede skæbner rammer dem hårdt.
Kriminalbetjent Junmo går undercover i Gangnam Union for at undersøge international narkohandel.
Gicheul udsætter Junmo for en prøve for at blive optaget i Gangnam Union, og han overraskes.
Enheden får Euijeong til at hjælpe Junmo med en krise, hvilket fører til et trekantsdrama.
Striden med Jaegeon skaber problemer. Junmo går sammen med Haeryun for at lave handlen.
Junmo og Euijeong balancerer pligt og følelser. Hwang blander sig, og den sidste dag kommer.
Et uheld stopper handlen og en krise nærmer sig. Euijeong og Dohyung er bekymrede for Junmo.