Lie to Me
En dramaserie om en tidligere politibetjent, der er en "menneskelig løgnedetektor", altså en ekspert i at læse ansigts- og kropssprog. Han samarbejder med en kvindelig klinisk psykolog og åbner et bureau, der tilbyder privat efterforskning og opklarer forbrydelser.
Lightman bliver hyret af en velhavende kvinde, der vil have et baggrundstjek af sin nye kæreste.
The Lightman Group efterforsker mordet på en medstifter af en social networking-app.