Brilliant Corners: Haiti
På Haiti udforsker Sam ud over fattigdommen og dykker ned i voodoo, politisk historie og miljømæssige spørgsmål. Han surfer Ginsu og fordyber sig i Cap-Haïtiens kultur, mens han rejser til Jacmel, oplever karneval og lærer om lokale miljømæssige udfordringer.