Beyond: an African Surf Documentary
Under en rejse til fjerne kyster filmer, fotograferer og interviewer en gruppe folk modstandsdygtige personer, der tilpasser sig barske miljøer. De udforsker temaer som individualisme, sammenstød mellem modernitet og tradition samt stræben efter mening.