Don't Trust the B---- In Apartment 23
Efter en naiv provinspiges storbydrømme brister i løbet af hendes første uge i New York, finder hun ud af, at hun bor sammen med sit livs værste mareridt i denne hylemorsomme, moderne komedie om et umage par bofæller, der er omgivet af vanvittige karakterer.