Stumptown
Baseret på den grafiske roman-serie Dex Parios - en stærk, selvhævdende og skarpsindig krigsveteran med et kompliceret kærlighedsliv, spillegæld og en bror i Portland, Oregon, som hun tager sig af. Hendes militære efterretningsevner gør hende til en god privatdetektiv, men hendes konfrontatoriske stil sætter hende i skudlinjen for hårdkogte kriminelle og på kant med politiet.