Den blå paraply
Det er bare endnu en aftentur indtil regnen starter, og byen kommer til live ved lyden af dryppende nedløbsrør, fløjtende markiser og gurglende afløb. Og midt i det hele bliver to paraplyer, en som er blå, og en som ikke er det, forelskede for evigt.