Star Wars: Return of the Jedi (Episode VI)
Imperiet gør sig klar til at knuse oprørerne med en mere kraftfuld Dødsstjerne, mens oprørerne forbereder et angreb på rumstationen. Luke Skywalker kæmper mod Darth Vader i en endelig duel.
Se Kraften sejre i denne episke aflutning på sagaen. Imperiet gør sig klar til at knuse oprørerne med en nyere og mere kraftfuld Dødsstjerne, mens oprørernes flåde forbereder et stort angreb på rumstationen. Luke Skywalker kæmper mod Darth Vader i en endelig duel foran den onde Kejser. Indeholder afbildning af tobak.