Hubbles kosmiske rejse
Hubble-rumteleskopet har siden sin lancering i 1990 revolutioneret vores forståelse af universet og er blevet et globalt ikon.
Hubble-rumteleskopet har siden sin lancering i 1990 indfanget tusindvis af utrolige billeder af rummet, revolutioneret vores forståelse af universet og er blevet et globalt ikon. For at markere dets 25 års fødselsdag fortæller National Geographic Channel historien om NASA's mest succesfulde videnskabelige projekt nogensinde i Hubble's Cosmic Journey med stemmeindtaling af Neil deGrasse Tyson.