All of Us Strangers
Et aften i sin næsten tomme bygning i London støder Adam på sin mystiske nabo Harry, som forstyrrer hans hverdagsrytme. Efterhånden som de bliver tættere, bringes Adam tilbage til sit barndomshjem, hvor hans afdøde forældre begge lader til at være i live og have samme alder som på den dag, de døde, for 30 år siden.