Love, Victor
Serien følger Victor, som er en ny elev på Creekwood High School. Han er på en selvopdagelsesrejse, hvor han står over for udfordringer derhjemme, skal vænne sig til en ny by og kæmper med sin seksuelle orientering. Da det hele er ved at blive for meget, beder han Simon om hjælp, som støtter ham gennem op- og nedturene i high school.