Kevin Costner Presents: The First Christmas
Kevin Costner er vært for denne special, der udforsker Maria og Josefs utrolige rejse. Følg dem gennem de strabadser, prøvelser og triumfer, der omgiver Jesu Kristi fødsel, og få en inspirerende oplevelse af julens sande betydning.