A Very Jonas Christmas Movie
Jonas Brothers afslutter deres turné i London, og de ønsker bare at komme hjem og tilbringe julen med deres familier. Kevin, Joe og Nick kæmper alle med deres roller i bandet, og deres broderlige bånd bliver sat på prøve, da de støder på en række forhindringer i denne familiejulefilm med nye, originale sange og kendte gæstestjerner.
Jonas Brothers afslutter deres turné med en kæmpestor koncert i London, og de ønsker bare at komme hjem og tilbringe jul med deres respektive familier. Kevin, Joe og Nick udsættes for en række forsinkelser og forhindringer, og det sætter deres broderlige bånd på prøve. Alle tre brødre har kæmpet med deres roller i bandet: Kevin længes efter at prøve noget nyt, Joe genoptager kontakten med én fra sin fortid, og Nick føler sig tynget af at skulle træffe alle beslutninger. De støder på tilbageslag efter tilbageslag i deres forsøg på at nå hjem før jul, og brødrene lærer at bruge julens ånd og styrke deres forhold i denne familiefilm med splinternye, originale sange og kendte gæstestjerner.