Komedie, Fantasy
Rowena har en skuffende jul. Hun møder en julemand på gaden og ønsker sig en "ommer", og må højst overraskende genleve julen igen igen.
Da skilsmissebarnet Rowena oplever en skuffende jul, møder hun en julemand på gaden, og ønsker sig en "ommer". Højst overraskende må hun genleve julen igen og igen. I denne magiske julefilm, må Rowena lære at elske sin moderne, blandede familie som den er, for at bryde det besynderlige loop hun befinder sig i. I processen lærer hun, at den sande mening med julen handler om at hjælpe andre, ikke kun sig selv.