Begravede hemmeligheder fra Anden Verdenskrig
Den nyeste teknologi skaber 3D-modeller af de verdensomspændende slagmarker fra 2. Verdenskrig. Scanninger afslører skjulte spor, der har været begravet i over 70 år.
Ny teknologi afslører skjulte spor af dette angreb på Pearl Harbor, både på land og under vandet.
Pete Kelsey og Marty Morgan afslører, hvordan verdens mest udbombede sted, Malta, gjorde modstand.
Holdet leder efter spor på, hvordan de allierede tropper demonterede den japanske krigsmaskine.
Pete og Marty undersøger de allierede styrkers fremrykning til Rom gennem det bjergrige Italien.