Bombejægerne fra 2. Verdenskrig
De allierede smed over 5 millioner bomber over Nazityskland. Én ud af ti eksploderede ikke. Tyske desarmeringseksperter sætter deres liv på spil hver dag for at eliminere disse farlige krigsefterladenskaber. 5.000 udetonerede sprænghoveder dukker op hvert år, og titusinder af mennesker bliver evakueret. I Tyskland bortskaffes i gennemsnit 100 bomber fra Anden Verdenskrig om ugen.