Miles Away
Miles er en lille dreng, og hans bedste ven er et træ. Sammen tager de på eventyr og nyder en perfekt sommerdag i tivoli. "Miles Away" er en kortfilm for børn med et enkelt budskab: du er aldrig ensom eller keder dig, når du lader fantasien vise vej.