Forglemmegei
Dybt inde i en norsk skov bor en gammel mand langt fra resten af verden. Han tilbringer sine dage sammen med sin livslange ven, en trold. En dag antyder trolden, at tiden er inde til, at han forlader trygheden i deres hjem, men manden vil ikke se realiteterne i øjnene. En morgen er trolden væk. Manden tager ud og leder efter trolden kun for at fare vild i sit eget hoved. I hans mørkeste øjeblikke indser han, at for at finde fred skal han acceptere sin vens skæbne.