Pietje Bell 2: De jacht op de tsarenkroon
Pietje Bell fik sat skurken Stark bag tremmer, og alt lod til at gå godt i Rotterdam. Men Stark planlægger stadig sin hævn fra fængslet og går efter den legendariske tsars krone. Kan Pietje og Black Hand Club overliste geniet Stark igen og spolere hans farlige, nye plan, før det er for sent?
Alt virker perfekt, efter Pietje Bell og hans berygtede 'Black Hand Gang' har fået sat den skurkagtige avismagnat Stark bag tremmer. Og endnu bedre, Pietjes søster er nu forlovet med Starks rival, Paul Velinga. Men da Starks trusler dukker op trods sikkerheden i fængslet, kan Pietje Bell og hans 'Gang of the Black Hand' så nå at stoppe ham i tide?