Gordon Ramsay: På fremmed grund
Gordon Ramsay er på en mission for at dykke dybt ned i nye kulturer, madretter og krydderier. Ramsay suser gennem dale, dykker ned i havet, trekker gennem skove og klatrer bjerge fra Peru, Laos og Marokko til Hawaii, Alaska og New Zealand i sin evige jagt efter kulinarisk inspiration.