Elio Fiorucci: Free Spirit
Modedesigneren, der omfavnede det skøre. Fiorucci: Free Spirit følger Elio Fioruccis rejse fra Milanos gader til modeikon. Han demokratiserede mode, opfandt strækbare jeans og havde social omgang med Warhol, Basquiat og Madonna i Studio 54's storhedstid. Opdag livet og arven fra dette ekstraordinære talent.