Seven Women
SEVEN WOMEN (Syv kvinder) er en dokumentarfilm, der er produceret og instrueret af Yvonne Scio, som efter succesen med instruktørdebuten, “ROXANNE LOWIT MAGIC MOMENTS” (Roxanne Lowit Magiske Øjeblikke), fortsætter med at udforske den kvindelige verden. Dette projekt giver en dyb indsigt i syv kvinders liv.
SEVEN WOMEN (Syv kvinder) er en dokumentarfilm, der er produceret og instrueret af Yvonne Scio, som efter succesen med instruktørdebuten, “ROXANNE LOWIT MAGIC MOMENTS” (Roxanne Lowit Magiske Øjeblikke), fortsætter med at udforske den kvindelige verden. Dette projekt giver en dyb indsigt i syv kvinders liv: Journalister, kostumedesignere, skuespillere og så videre. Rosita Missoni, grundlægger af modehuset Missoni med Ottavio; Rula Jabreal, palæstinensisk journalist; Patricia Field, kostumedesigner i “Sex and the City” og “The Devil wears Prada”; Bethann Hardison, første afroamerikanske topmodel og borgerrettighedsaktivist; Susanne Bartsch og Alba Clemente, kunstnere fra New York; og Fran Dresher, hovedrolleindehaver i kultserien “The Nanny”. En historie om problemer og belønninger, drømme og lidenskab. Disse utrolige kvinders private rejse fortalt med deres egne ærlige stemmer.