Bryllup, begravelse og dåb: Filmen
I Bryllup, begravelse og dåb: Filmen følger vi familierne Öhrn og Seger gennem et efterår og en vinter på vej mod julen og mod en nyårsaften, som uundgåeligt indebærer slutningen på det gamle år og begyndelsen på noget nyt... En film om kærligheden og døden og alt det indimellem.