Jagtsæson
Nyligt fraskilt singlemor Eva tager på wellness-weekend med veninden Marlene for at hjælpe hende gennem sin midtvejskrise. Isabella, eksmandens nye unge kæreste, maser sig på for at blive Marlenes nye bedsteveninde. Turen får det værste frem i pigerne, og venskabet sættes på prøve. Kan Eva klinke skårene med Marlene, sikre et forhold til Isabella og redde sin søns fødselsdag?
Den nyligt fraskilte singlemor Eva tager på wellness-weekend med barndomsveninden Marlene, for at hjælpe hende gennem sin midtvejskrise. Med på turen er også Isabella, den nye unge kæreste til Evas eksmand, som maser sig på for at overtage rollen som bedsteveninde for Marlene. Det bliver en tur, der får det absolut værste frem i pigerne, og venskabet bliver sat på en voldsom prøve. Spørgsmålet er, om Eva kan klinke skårene med Marlene, sikre et anstændigt forhold til Isabella og redde sin søns fødselsdag.