Film Adventurer Karel Zeman
Film Adventurer udforsker livet og indflydelsen fra filmpioner Karel Zeman. I interviews med nutidige filmskabere afsløres Zemans vedvarende indflydelse. På trods af den moderne CGI's dominans skiller Zemans håndlavede verdener sig stadig ud, som for eksempel kan ses i "The Fabulous World of Jules Verne". Overvær moderne animatorer, som forsøger at genskabe hans magi med traditionelle teknikker.