Flying Frenchies, The: Back to the Fjords
Flying Frenchies er tilbage med flere fantastiske stunts og spændende eksperimenter i et hvirvelvindseventyr til Norges fjorde. Tyve eller flere af de mest farverige karakterer, du nogensinde kunne forestille dig, hver med en forskellig færdighed eller talent, der arbejder sammen for at skabe en udendørs ekstravaganza af en slags, der aldrig er set før!