To Catch a Smuggler
HSI Miami fanger en ladning kokainfyldte fisk, og CBP San Diego bekæmper menneskesmugling.
HSI fanger en ketaminsmugler, mens CBP afslører gammelt guld, der er plyndret fra Afghanistan.
AMO-agenter i Puerto Rico jagter en flygtende båd med kokain til en værdi af 2,5 millioner dollars.
CBP finder kokain på fragtskibe i Miami, mens HSI jagter en narkolastet firhjulstrækker i Texas.
HSI har en kontrolleret overlevering af meth i NYC, mens CBP beslaglægger feststoffer i Florida.
CBP redder hellige afrikanske artefakter og finder en kæmpeforsendelse af metamfetamin i LAX.