Drugs, Inc.
En ny generation af børsmæglere er begyndt at tage et stof, der får dem til at præstere bedre.
Hiphop er en millionindustri og spiller op til sin forbindelse til milliardindustrien: narkohandlen.
Det er påskeferie og tusindvis af amerikanske studerende tager til Cancun for at blive skæve.
To fængsler har nogle af de strengeste narkoregler, men de indsatte får stadig stofferne ind.
New Yorks kokaindealere finder ud af, at forsyningskæden kun er lige så stærk som det svageste led.
Detroits dealere, politi og FBI går tager kampen op mod byens vilde ravefest lige før Halloween.
Mens Pittsburghs politi slår hårdt ned på heroin, sniger wannabe-dealere sig ind på markedet.
Salget af heroin stiger på Staten Island, da unge forbrugere dropper receptpligtige piller for dope.
Kokainen er på vej til Europa. Det betyder en nervepirrende tur fra Amazonas til Amsterdam.
Motorcykelbander kæmper mod politiet og triader for at bevare kontrollen over krystalliseret meth.