How to Build a Better Boy
Højniveau-naturfag og matematik er intet problem for Gabby Harrison og Mae Hartley - men at passe ind er ikke let. Med Maes fars software bygger pigerne en version af Maes falske kæreste, Albert, der er alt, hvad en pige kan ønske sig. Men da Albert kommer til live som en robotsoldat, finder de to ud af, at Maes far arbejder for militæret, der nu jager Gabby, Mae og Albert.