En babysitters eventyr
Efter en misforståelse står to konkurrerende babysittere ansigt-til-ansigt. Deres forventede kedelige babysitter-aften bliver pludselig til et vildt eventyr i storbyen, da et af børnene sniger sig væk til en koncert. De må nu endevende byen på et tosset eventyr for at finde det forsvundne barn.