Babblarna
Følg med til Babblarnas dal. Her bor Babba, Bibbi, Bobbo, Dadda, Diddi, Doddo og deres venner Klonk, bilen Dyt, hunden Vuffe og fuglen Flakse. Babblarnas verden er fyldt med sproglege, og børnene lokkes til at synge med, sige lyde, tale og bevæge sig. Ingen kan sidde stille i Babblarnas verden!
Følg med til Babblarnas dal. Her bor Babba, Bibbi, Bobbo, Dadda, Diddi, Doddo og deres venner Klonk, bilen Dyt, hunden Vuffe og fuglen Flakse. Babblarnas verden er fyldt med sproglege, og børnene lokkes til at synge med, sige lyde, tale og bevæge sig. Ingen kan sidde stille i Babblarnas verden! Når vi leger med og taler om Babblarna, lærer børnene at skelne mellem forskellige sproglyde og lokkes til at udvikle deres tale og sprog på en legende måde.
Diddi og Dadda støvsuger og støver af, så der bliver fint derhjemme – og i håret.