Tell Me Lies
Tell Me Lies følger et voldsomt, men berusende forhold, mens det udspiller sig i løbet af 8 år. Da Lucy Albright og Stephen DeMarco mødes på college, er de i den formative alder, hvor tilsyneladende trivielle valg fører til uigenkaldelige konsekvenser. De indleder hurtigt en vanedannende affære, der for altid vil ændre ikke kun deres liv, men livet for alle omkring dem.