Murdaugh: Death In The Family
Midt i Sydcarolinas overklasse lever Maggie og Alex et liv i sus og dus. Men da deres søn Paul er involveret i en dødelig bådulykke, bliver familien sat på en ufattelig prøve. Nye oplysninger og udfordringer dukker op, og familiens forbindelse til flere mystiske dødsfald truer alt, hvad Maggie og Alex har kært. Inspireret af den populære Murdaugh Murders Podcast.