Predator: Killer of Killers
Denne originale animerede antologi følger tre af de barskeste krigere i menneskets historie: En viking, der leder sin unge søn på et blodigt hævntogt, en ninja i det feudale Japan, der vender sig mod sin samuraibror i en brutal arvestrid, og en pilot fra Anden Verdenskrig, der går i luften for at undersøge en overjordisk trussel mod De Allieredes sag.