Predator: Badlands
Dette spændende kapitel i den hæsblæsende Predator-franchise foregår i fremtiden på en fjern planet. En ung predator (Dimitrius Schuster-Koloamatangi), der er udstødt af sin klan, finder en usandsynlig allieret i Thia (Elle Fanning) og begiver sig ud på en farefuld rejse i jagten på den ultimative modstander.
Dette spændende kapitel i den hæsblæsende Predator-franchise foregår i fremtiden på en fjern planet. En ung predator (Dimitrius Schuster-Koloamatangi), der er udstødt af sin klan, finder en usandsynlig allieret i Thia (Elle Fanning) og begiver sig ud på en farefuld rejse i jagten på den ultimative modstander. Predator: Badlands er instrueret af Dan Trachtenberg (Prey) og skrevet af Patrick Aison ud fra en historie af Patrick Aison & Dan Trachtenberg. Filmen er produceret af John Davis, Dan Trachtenberg, Marc Toberoff, Ben Rosenblatt og Brent O'Connor.