Muppets Haunted Mansion: Spøgelseshuset
Den verdensberømte vovehals Den Store Gonzo bliver udfordret til at tilbringe en nat på det mest uhyggelige sted i verden - Spøgelseshuset. Sammen med sin ven, Kæmperejen Pepé, genforener denne musicalkomedie Kermit og hele Muppet-slænget, som spiller de elskede, uhyggelige spøgelser i Spøgelseshuset i dette stjernespækkede, uhyggeligt sjove Muppet-eventyr.