Kickin It: Wasabi-Krigerne
Serien følger en gruppe kiksede, men elskelige, unge – Jack, Jerry, Milton og Kim – og deres sensei Rudy på Bobby Wasabis Karateakademi, mens de kæmper mod mægtige modstandere, kaster sig ud i eventyr uden for dojoen og sætter sig højere mål end nogensinde før, samtidig med at de lærer sig selv og hinanden bedre at kende.