Et par konger
De 16-årige, tveæggede tvillinger, Brady og Boomer, lever som typiske teenagere i Chicago, indtil Mason, øen Kinkows hofsekretær, ankommer for at fortælle drengene om deres specielle afstamning, hvorved deres liv ændres drastisk. Brady og Boomer må flytte til øen for sammen at gøre krav på tronen som konger.
De 16-årige, tveæggede tvillinger, Brady og Boomer, lever som typiske teenagere i Chicago, hvor de opdrages af deres tante og onkel. Men da Mason, øen Kinkows hofsekretær, ankommer til deres highschool for at fortælle de overraskede drenge om deres specielle afstamning, ændres deres liv drastisk. Brady og Boomer må flytte til øen for sammen at gøre krav på tronen som konger på en ø fyldt med overtro og skikke - mens de forsøger ikke at skabe kaos overalt. Deres anstrengelser hjælpes og forhindres ofte af Masons bedårende datter, Mikayla, og en misfornøjet fætter og wannabe-konge, Lanny, der er ude efter at sabotere dem og stjæle tronen.