Not Her First Rodeo
Seks afsnit om fem bemærkelsesværdige kvinder i den adrenalinfyldte verden, professionel tyreridning er. De kæmper både i og uden for arenaen og risikerer liv og lemmer for chancen for et mesterskabsbælte, otte sekunder ad gangen.