Madklubben
Marie, Vanja og Berling har kendt hinanden siden skoletiden. De tre kvinder er i deres livs efterår og kæmper med hver deres problemer. Efter en turbulent tid i Danmark beslutter de sig for at tage på et madlavningskursus i Syditalien, men det bliver ikke helt den tur, de havde regnet med. De tre finder dog ud af, at livet har meget mere at byde på, og at det aldrig er for sent.