På halloween fortæller Mickey en historie om to hekse-lærlinge, Minnie og Andersine, som skal bestå fire prøver for at tage eksamen fra hekse-akademiet i Hygge-dæmonbakkerne.
På halloween fortæller Mickey en historie om to hekse-lærlinge (Minnie og Andersine), som skal bestå fire prøver for at tage eksamen fra hekse-akademiet i Hygge-dæmonbakkerne. Andersine er ikke sikker på hun kan bestå, men pigerne lærer, at samarbejde styrker både deres magi og deres venskab. Efter at have overvundet et drillesygt spøgelse, beviser de deres hekse-værd, får eksamen og bliver rigtige hekse!