My Name is Bulger
Filmen fjerner hysteriet af daglige trykte overskrifter og natlige nyhedsbulletiner for at udfolde historien om en unik amerikansk familie, der higer efter at blive dømt for, hvem de er, og hvad de har gjort, ikke for hvad deres berygtede slægtning gjorde.