Mère et Fille : California Dream
Barbaras drøm om at blive en stor modedesigner går i opfyldelse: Hun er blevet valgt til finalen i WORLD FASHION SUMMER DRESS, der finder sted om to uger! Det er fantastisk! Hun skal præsentere sin originale kjole. Men hendes meget stolte mor er ikke så glad for at høre, at konkurrencen finder sted i Los Angeles. Hun får muligheden for at rejse gennem USA! Og så sker der noget endnu mere skørt: I lufthavnen hjælper hun en ung pige med at slippe af med en flok paparazzi. Den unge pige viser sig at være en amerikansk teenagestjerne. Hun takker Barbara mange gange og inviterer hende på besøg. Det er fedt! Bortset fra... Barbaras mor, Isabelle, gør alt for selv at blive inviteret. Den smule californiske frihed, som Barbara håbede på, bliver hurtig en katastrofestorm med den klodsede Isabelle.