The Americans
I FXs originale drama, The Americans, spiller Keri Russell og Matthew Rhys hemmelige russiske spioner i USA under Den Kolde Krig i slutningen af firserne.
Elizabeth går efter en gammel kontakt, der måske kan påvirke udfaldet af topmødet om våbenkontrol.
Efter en katastrofal opgave skændes Philip og Elizabeth om, hvad de skal stille op med Paige.
Topmødet nærmer sig, og Elizabeth beder Philips om hjælp til at indhente afgørende informationer.
En pludselig opgave gør, Elizabeth må forlade familien i et afgørende øjeblik. FBI finder et spor.
Philip og Elizabeth samarbejder om en farlig opgave, imens Stan og Henry hygger sig sammen.
Under topmødet sender chokerende nyt Elizabeth ud i et rent kaos. Stan følger op på en mistanke.
Elizabeth kæmper med modstridende loyaliteter. Philips møde drejer sig om mere end forventet.
I seriens sidste afsnit står Jennings-parret over for et valg, der vil ændre deres liv for altid.