Kim Possible: Filmen
Teenage-superhelt Kim Possible starter sammen med sin bedste ven Ron Stoppable på high school, samtidig redder de verden fra onde skurke. Kim og Ron har altid været et skridt foran deres onde modstandere, men at finde ud af high schools sociale koder er langt mere krævende end en superhelt er forberedt på. Og når Drakken og Shego ligger på lur, må Kim stole på sin familie og Team Possible - Ron, det tekniske geni Wade, den nye veninde Athena og den hårløse jordrotte Rufus.