Kim Possible
Kim Possible er en typisk teenage-pige, som bruger sin fritid på at redde verden fra onde superskurke. Sammen med sin bedste ven, Ron Stoppable, hans hårløse jordrotte, Rufus, og webmasteren, Wade, som giver dem vigtig information via en særlig Kimmunikationsenhed, besejrer Kim sine ærkefjender rundt omkring i verden. Og derefter er det tilbage til familien og lektierne.