Savnet
Det fortættede krimidrama Savnet er Colin Nutleys første tv-serie i tyve år. Helena Bergström spiller politikommissær Maja Silver, der rejser tilbage til sin gamle hjemby i det svenske bibelbælte for at blive genforenet med datteren Rebecka (Molly Nutley). Et uhyggeligt fund får pludselig frygten til at sprede sig i det lille lokalsamfund.
En ung kvinde bliver fundet død i en grøft. Er det en ulykke, selvmord eller drab?
Den døde kvinde bliver identificeret som Mette Andersson. Snart forsvinder endnu en 16-årig kvinde.
16 år gamle Emilie er fortsat savnet, og Maja prøver desperat at få sin egen datter tilbage.